Vereisten computer

Wat zijn de minimale vereisten om PolyWorks te laten draaien op mijn computer?

Klik hier om de minimale systeemvereisten te bekijken.

Comptabiliteit

Is PolyWorks compatibel met de 3D-software die ik op mijn computer gebruik?

Klik hier om de lijst met 3D-software te raadplegen die met PolyWorks®-oplossingen compatibel is.

Welke CAD-bestandsindelingen ondersteunen de PolyWorks®-oplossingen?

Klik hier om de CAD-bestandsindelingen te raadplegen die worden ondersteund door de PolyWorks Inspector™-oplossing.

Support

Hoe verleng ik mijn support- / onderhoudscontract?

Neem contact op met PolyWorks Benelux om uw support-/onderhoudscontract te verlengen. Bel +31 40 302 00 15 of mail naar info@polyworksbenelux.com 

Ik heb zojuist een PolyWorks®-licentie gekocht, hoe lang krijg ik ondersteuning?

Een nieuwe PolyWorks®-licentie omvat een jaar ondersteuning/onderhoud. Dit pakket geeft toegang tot nieuwe, belangrijke PolyWorks®-releases, maandelijkse tussenpublicaties (softwareverbeteringen, bugfixes en updates van plug-ins), support door ons technisch ondersteuningsteam via e-mail en telefoon en toegang tot de Technical Support Zone.

Ik probeer toegang te krijgen tot de Technical Support Zone (TSZ) en deze werkt niet. Hoe kan ik toegang krijgen?

Elke individuele gebruiker met een PolyWorks®-licentie en een ondersteunings-/onderhoudscontract heeft recht op toegang tot de TSZ. Om in te loggen, heeft u een zakelijk e-mailadres en een wachtwoord nodig. Heeft u momenteel geen toegang tot de TSZ of wilt u toegang geven  aan extra gebruikers van PolyWorks®? Stuur dan een e-mail naar keys@innovmetric.com met uw volledige naam, e-mailadres en PolyWorks® dongle ID. U ontvangt uw wachtwoord kort daarna per e-mail. Met dit wachtwoord krijgt u toegang tot de technische ondersteuningszone.

Ik heb zojuist mijn support- / onderhoudscontract verlengd en ik heb geen toegang tot de technische ondersteuningszone. Wat moet ik doen?

Houd er rekening mee dat het proces voor het valideren van een support-/onderhoudscontract enige tijd kan duren. Probeer het over een uur opnieuw. Als u nog steeds geen toegang hebt tot de Technical Support Zone, neem dan contact met ons op via keys@innovmetric.com.

Hoe kan ik op iedere computer een PolyWorks omgeving bekijken?

Download PolyWorks Reviewer™

Hoe kan ik de software upgraden naar onze computers of laptops?

Ga naar de Technical Support Zone, scroll op deze pagina naar beneden tot aan de alinea Access The Technical Support Zone en log in.

Training

Welke trainingssessies worden aangeboden door PolyWorks Benelux?

Klik hier om de beschikbare trainingssessies te bekijken.

Ik ga volgende week naar een PolyWorks-groepstraining. Hoe kan ik me voorbereiden?

Voor alle trainingssessies sturen we een gedetailleerde bevestigingsmail met alle informatie over uw training en hoe u zich voorbereidt op deze trainingssessie.

Interesse in een demo?

Heeft u interesse in een demonstratie van de mogelijkheden van PolyWorks®? Vul onderstaand contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op om een afspraak te maken.

5 + 0 = ?

); ga('send', 'pageview');